24. 8. 2013

Priznat si chybu?



Dnes nedokaze kazdy. Vo vseobecnosti ma tento trend klesajucu tendenciu, samozrejme oproti egu ktore sa samovolne zvysuje. No vedzte ze vzdy ked niekto povie: Prepac je to moja chyba... je to velky clovek.

Ak niekoho takeho stretnete tak si ho vazte ale samozrejme ked uz si tu chybu priznal nechajte ho dohovorit. Ludia chyby robia a to je zakon. Boh vam vraj vzdy odpusti no odomna to necakajte. Clovek musi vediet olutovat svoje skutky(ak boli nejake zavaznejsie). Olutuje ich prave priznanim chyby a odcinenim.

Tieto veci mozno este niekedy spomeniem ale uz teraz povazujem ich spomenutie za uzitocne. Ludia, ak ma citate skuste sa zamysliet ci ste nahodou nespravili nieco zle a nemrzi vas to nahodou lebo ak ano tak je idealny cas na to porozmyslat co s tym. Vzdy ked ma nieco tazilo nebolo nic lepsie ako si to s danym vyrozpravat a vysvetlit, samozrejme priznanie chyby je ponizujuco znejuci cin ale iba to dokaze tak velmi napravit situaciu a urovnat medziludske vztahy. Ludia su tvory zvedave a preto vas vzdy vypocuju, ak nie tak aspon viete ze to nestoji za to.

Ku koncu dodam len ze uznanie chyby je jeden zo sposobov ako sa stat lepsim clovekom a preto teraz spravim podobne prehlasenie: spravil som chybu ze som tak dlho nenapisal na blogik :/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára